Salladsfingers "I like it when the red water comes out"

Nu blev det knepigt. Vårruset och The Bal med big B innfaller på samma datum!!!

Jag som är så pepp på att springa och förbättra min tid sen förra året...

Alltså ibland blir jag verkligen inne i saker, man skulle faktiskt kunna tro att jag är en kille haha. Det känns så jävligt mycket mer givande att få ta ut sig en eftermiddag än att gå på en stel bal med äcklig mat och sitta där i timmar. Sen att få supa skallen av sig känns inte heller särskilt lockande. Men, men får se närmare inpå. Jag tänker dock börja träna som om det gällde för att vinna. Speed är det som gäller den här gången. Riktigt roligt. :D Cirkelträningen igår fick mig även att inse att jag behöver lite mer armmuskler. Får väl börja sitta med en hantel i ena handen medans jag bloggar haha.

Appropå inne i saker så är min lägenhet renstädad och uppfixad nu. Förutom Nadias jobb på toaletten och hennes rum så har jag rensat ut och plockat bort väldigt mycket kläder och strunt. Det känns skönt med lite vårstädning! Och håll med om att våren ändå har kommit lite grann. Ljuset är iaf på väg tillbaka. Det var ju faktiskt lite ljust till och med när jag gick ut med Ceasar vid femtiden här i Umeå. Helt otroligt!

I helgen ska jag göra den näst sista saken jag brukar göra när jag känner våren komma och det är att färga håret ljusare. Vill klippa upp det också men det får vänta till nästa löning. 
                                                                       
                                                                          Den här frisyren:

image98


                                                                                Med den här färgen:

image99

                                                                                         Vill jag ha!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0