Korvstroganoff

När det äntligen närmade sig fredag denna vecka kom jag att tänka på hur väldigt länge sen det var att man hade lite kul och festade lite grann. Tack vare den evighetslånga influensan har jag ju hållit mig på mattan ett bra tag och nu var det dags för partey haha.

Efter förfest hos N så drog vi ut på Krogenkrogen och sjukt nog så var det tomt. HELT OCH HÅLLET FOLKTOMT! Vi dansade dock loss på dansgolvet ett tag. Lite häftigt att typ äga en nattklubb för en kväll också haha.


Riktigt kul att träffa Sofias "sak" (ingen objektifiering här inte :P) också... Saken hade lång krulligt hår, svarta ramar och var låång. De passade utomordentligt bra bredvid varandra, må jag säga :P

Idag då? Jo då har vi (N och jag) solat på IKSU och smygfotat i MVG. Lagat asäcklig korvstroganoff och klarat av att umgås med varandra i 24 h. Det måste ju tyda på nått bra iaf haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0