Fri luft!

Om du inte kan föreställa dig oss, 5 friluftande kamrater, sitta på det kalla och blåsiga Bräntberget vid 11 tiden idag så finns bildbevis nedan. Vår vandring från Gammlia upp till toppen med hundar, packade ryggsäckar och glatt humör finns även den förevigad. Det var skönt med lite utflykt och det gav mig mersmak! Jag ska verkligen ge mig ut på skidorna nån dag snart :D

En stolt Anna har även fixat jobbintervju på Frasses idag! Lr egentligen så har jag allt att tacka Terese för som var den som tipsade mig. Riktigt snällt. Hoppas det går bra också så jag slipper Online. Vann föresten en bok där ikväll. Valde  "Nattvakten" av Sarah Waters. Säkerligen en tantsnusk bok men men... Alltid nått.

                 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, seriöst, man tappar matlusten av att se mig äta! hih

2008-02-21 @ 08:32:38
URL: http://litengulkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0