En riktig fet tisdag!

Nja, inte överdrivet många semlor har det blivit. En, närmare bestämt, som de bjöd på på Catharinas. Förlåt att jag säger det här, men semlor är äckliga! Att det finns en dag för dem är bara för att de annars aldrig skulle bli ätna. Förutom av Bert Karlsson då. Men vem vill vara som honom?? :S

Har just färdigställt spanskauppsatsen Mi chico ideal (Min drömkille) och det fick mig ju förstås att fundera på vad som egentligen gör att man gillar nån. Detta pga att min kille bara passar in på typ hälften av min punkter men ändå är det honom jag allra helst vill vara med. Jag kom fram till att "el chico ideal" finns inte men däremot väldigt fina killar som är lika mänskliga som du och jag.

Såklart gick jag ju för långt i mina funderingar och därför kom denna lista till:

Kändisar som jag skulle kunna tänka mig ligga med

Matthew Gray Gubler (Criminal Minds)
Daniel Craig
Kurt Cobain (I ett annat liv)
Daniel Radcliff
Wentworth Miller
Will Smith
Justin Timberlake
Håkan Hellström
Angelina Jolie
Rod Stewart (Jag är sjuk...)

etc...

image84
image85

Kommentarer
Postat av: nadia

Angelina Jolie? =)

2008-02-05 @ 20:37:19
Postat av: EllenL

Nummer ett på listan absolut! Han är bäst... :D

2008-02-06 @ 08:36:36
URL: http://cascadeis.blogg.se
Postat av: Lovisa

Anna! du kan bara inte säga så! semlor är det bästa som finns och jag har väntat hela året och nu kommer du och säger att det är äckligt. Jag kan bara dra slutsatsen att catarinas semlor inte är riktiga.

2008-02-06 @ 13:15:28
URL: http://lovisanossnotna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0