"Det är bara stjärnorna som vet..."

Så börjar alltså det efterlängtade sportlovet. Tyvärr känns inte lov lika härligt som det brukade göra en gång i tiden. Kommer ni ihåg när t ex jullovet kändes som en hel evighet? Nu har jag insett att det är ju bara 2 jävla veckor! Shit, vilken rip off... 

Men man kan ju inte låta bli att hitta på nått riktigt roligt ändå :) Imorgon far Niklas och jag ner till Ö-vik för att åka lite bräda i Skule. Jag kommer med all säkerhet slå ihjäl mig så detta är nog det sista inlägget som jag skriver haha. Om inte det så dör jag väl vid första mötet med hans föräldrar. Näe skojja bara, de är bara roligt! På sön fortsätter jag vidare ner till Medelpad, Matfors och Mormor och stannar där i några dagar.

Sedan blir det spännande med inskolning på jobbet! :D Tycker hamburgare är bland de äckligare saker man kan äta och hatar att äta på ställen som tex frasses men ändå, det känns asskönt i jämförelse med Online!

Hoppas alla passar på att sporta så mycket som möjligt då :P
Hade gött på ett tag!

/ "Hurtbullen"


image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0