Va semikvantitativt!

Ja jag går ju på universitetet nu för tiden så det är väl bäst att jag börjar dra mig med de där lite "finare" och "svårare" orden right? Visst, jag kommer nog aldrig ta ordet i titeln i min mun i vardagligt tal men jag har även tyvärr insett att trots att jag blev inskriven så försvann inte alla mina typ, bah och inte heller min stora repertoar av svordomar automatiskt...

För övrigt så har jag ägnat mig åt plugg, slappande och bakande idag. Jag bakade Christmas cupcakes med pepparkakssmak och vit chokladfrosting. Ganska goda om jag får säga det själv :P Även om jag självklart inte åt nåra nu när jag i princip kan kalla mig dietist Wrede. Jajjemensan! Jag fick veta att jag är antagen till dietistprogrammet i måndags och det kändes som om något riktigt tungt lättade från mina axlar. Framtiden (iaf 3år framöver) är räddad! Vet inte riktigt hur jag ska fira :D


Kommentarer
Postat av: Ellen

Grattis :) Roligt att du kom in!

2008-12-14 @ 13:12:27
URL: http://cascadeis.blogg.se/
Postat av: Jesper

Kandidaten hälsar! Grattis, blir nog perfekt för dig:D

2008-12-15 @ 08:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0