Twinkle, twinkle little star

Tjoho! Nu är det helg och det är så skönt så jag kan nästan inte klaga på nått! Fantastiskt!

Jag har besök från Nadji och vi har hittills bara hunnit med bio. Vi såg "Låt den rätte komma in" och jag tyckte den var uscha läskig. Min mardröm egentligen, läskiga barn som hoppar på dig från ett träd, börjar suga ditt blod och till sist bryter nacken av dig. Filmen var ganska långsam men beröm borde verkligen gå till den som ordnade kostymer och miljön. De var på pricken åttiotal och så typiskt svenskt som man tänker sig Sverige ska vara på vintern i en förort, mörkt och kallt och deppigt... Realismen gjorde även filmen så mycket läskigare och hemskare! Den var dessutom jätteblodig! Se den om du har någon att hålla i handen alt. en kudde att hålla för ögonen...

Näe nu måste jag dra för vi ska på julmarknad på Gammlia! Ha de bra! Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0