Snart dags för det goda nya året!

Nu tänkte jag slänga in ett litet inlägg så här innan vi far. Jag har varit bortrest under julen utan internet och jag kommer nog inte få tag i en dator på ett bra tag nu heller. Men lika glad för det är jag. Men gladast är nog Niklas! :P

För nu bär det äntligen iväg till Oxford med hujeda mig en så lång resa haha. 9 timmar buss, 3 timmar flyg och 1 timme buss igen. Oh yeah va skönt det ska bli att komma fram!

Btw så hade vi en liten reunion i fredags då några från fd klassen, Sofia, Robin, dr Jesper och Lovisa plus några andra trevliga typer tog igen lite förlorad tid samt gick ut på Pipes. Det var supertrevligt att släppa loss lite efter julen sådär i goda vänners lag. Thank u for that!

Nu är väskan packad och passet fixat. Nu äre bara å fara. Hoppas alla får en jättetrevlig nyårsafton så kommer jag med bilder och lite resedagbok efter resan. GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0