Dan före dan före sista tentan innan lovet

Jag har äntligen lyckats sova så bra att jag faktiskt känner mig utvilad och pigg! Och det är tur det med tanke på hur massivt fett med plugg jag har att göra idag! Och förutom det ska jag även hinna skicka iväg lite hemmagjorda julklappar som jag ska tillverka. Möjligen också hinna småpynta lite, kanske hä upp granen osv.... Skulle va skönta att få skura golven också :p

Igår var jag btw och tvättade hos min moder och bjöd dem på mina kladdkakemuffins-bakelser och lite julskinka. Vi spelade monopol på kvällen och jag skulle vilja passa på att nämna hur mcyket jag verkligen avskyr det spelet och hur traumatiskt det är för mig att jag blivit tvingad till att spela det 2 gånger inom loppet av en vecka! Jag tycker det är så hemskt att man ska sitta och tycka det är roligt att leka att man skinnar folk på pengar och lever i en ultra kapitalistisk värld där ingen annan substans finns än att skaffa sig mest status genom att ha mest pengar och "ägodelar". Möjligen skulle det då vara att man får sitta i fängelse och slippa skiten då och då...

Ja som sagt jag tycker inte om Monopol.
Förutom Systemet, det tycker jag är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0