Update

Ibland räcker inte tiden till men oftast är det pga att man faktiskt har viktigare saker för sig som man prioriterar lite högre. Bloggen har stått orörd jävligt länge nu och datorn lika så. Jobbet och träningen tar upp min tid och det ser inte ut att bli bättre veckorna framöver. Men därefter, då du, då börjar fröken Wrede att plugga och efter allt strul som jag inte orkar nämna här så blir det så att jag hoppar på en kurs som ingår i dietistprogrammet. Till hösten läser jag kostvetenskap A. Till våren när jag börjar programmet får jag alltså tillgodoräkna mig den kursen och läsa andra kurser istället. Skönt att ha det ordnat!
Så det jag vill ha sagt är att till hösten, då du, då kommer jag ha jävligt mycket tid för bloggande ;)

I går kom btw Niklas och jag hem ifrån Övik där vi spendarat två dagar för att se på Star Wars utställningen, käka god mat, shoppa Cubuskläder och se film. Hans syrra var även så snäll så vi fick låna hennes lägenhet under alla dagarna. Väldigt nice med en liten minisemester. :)

Nu ska jag lägga mig under täcket och läsa lite körkortsbok! Blev så inspirerad då jag fick provköra i förrgår :D:D
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Erica

Kul med ett nytt blogginlägg.. Du får berätta allt för ig hur de var på star wasr ytställning m.m.

Nu har jag ändra designen på Houdinis hemsida! (www.freewebs.com/houdinislya) Kika vettja och lämna gärna ett litet tassavtryck! ;o) Kramen!

2008-08-15 @ 22:47:57
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/
Postat av: Terese

Shit, du tänker du boka upp dig något så fruktansvärt :) Sagt upp dig från frasses då?? Du skrev något om att du skulle läsa kostvetenskap A, vem hade du då pratat med??

2008-08-16 @ 17:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0