Ole dole olyckan

Ja ibland är man klantig. Fast jag är klantig mest hela tiden. I måndags så fick jag den storartade idén att träna vid halv tio tiden på kvällen. Jag och Niklas drog oss till Iksu och jag började springa på löpbandet. Efter en stund joinar Niklas mig och jag undrar om jag kan få vattenflaskan. Jag sträcker mig efter den men i sista sekund drar Niklas retsamt undan den. Jag snubblar till och halkar på rullbandet och faller med ett brak av maskinen. Alla i lokalen stannar upp och stirrar på mig medans jag snabbt ställer mig upp och är fly förbannad på min å så rolige pojkvän. Efter ett tag börjar det dock kännas rejält i knät och höften och jag kan knappt hålla mig för tårar. Det blev ett dråpligt avslut på vår lilla träningsstund och när vi kom hem var det bara att gå och lägga sig. Nu har jag varit hemma i två dagar och det börjar äntligen kännas bättre att stödja på benet. Jag är fortfarande öm överallt men nu är jag så himla sugen att gå och springa igen så jag kan knappt hålla mig! 

Idag har jag faktiskt klippt mig! Klippte bara upp det lite grann och fixa luggen. Funderar att lägga i en mörkare färg i underhåret så att frisyren blir lite mer speciell men vi får se hur det blir. Nu är jag iaf lite festfin till på fredag d det blir avskedsmiddag på droskan för dr Jesper :P Det har blivit mycket fest nu helt plötsligt då vi "frassar" var ute i lördags på tc. Det var askul att äntligen komma ut lite men jag tycker det är lite jobbigt att dricka då man vet hur dåligt det är med alkohol för kroppen. Jag råkar ju alltid få i mig lite väl mycket när jag väl har blivit full :P

Har äntligen bestämt mig för en tatuering! Jag har ritat den själv och jag ska försöka lägga ut en bild här sen så att jag får lite kommentarer. Nu gäller det bara att försöka få en tid hos en studio också... Inte det lättaste här i umeå. Ha de!




Kommentarer
Postat av: Nadia

hihi va coolt. Jag tänkte medan jag läste om din klantighet att jag skulle skriva en kommentar och tycka lite synd om dig och samtidigt tillägga att jag har hittat ett motiv till min tatuering. Och sen läste jag att du också hade gjort det. Vilket sammanträffande!

2008-08-21 @ 18:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0