Nu börjar allvaret

Jag har just insett att jag faktiskt ska påbörja dietistprogrammet till hösten! Det har ju inte kännts så innan eftersom kursen är fristående och själva programmet börjar till våren men det är ju faktiskt så att jag äntligen få göra det jag vill nu!
Jippie yay! Men på samma gång blev allt så mycket mer seriöst. Det här är ju mitt framtida yrke och det vill man ju bli så bra på som möjligt. Spännande är ju hur man ska hitta på campus. Haha jag lovar att jag kommer gå vilse första dagen. ^^

Iaf så firade vi som sagt Jeppes avskedsfest igår och trots att jag kom lite sent så blev det jättetrevligt om än ett litet sällskap. Det sorgliga är ju då att han far nu till veckan, något som jag inte tänkt på tidigare och det är förstås lite sentimentalt. Men det är ju hur häftigt som helst det han ska få göra så jag önskar honom bara det bästa :) Nu orkar jag ock inte dricka nå mer på ett tag då det har blivit sprit tre helger i rad nu. Huvva jag är för gammal för sånt här! P

Nu ska jag gå och gosa med Ceasar som är hemma för kvällen då jag är ledig idag. Imorgon får han fara tillbaka till "hunddagiset" då jag far neröver och hälsar på sötis Erica och sötis valpen :D:D Ska bli hur roligt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0