Leidigt! :D

Idag hava jag varit ledig och firade det med att sova enda fram till klockan 10 :P Riktig sjusovare jag he. Sedan var det bara att springa till ICA och köpa fika (haha va det rimmar!). Jag har nämligen haft storbesök av min mormor och lillebror som ville kolla lägenheten (och sova lite i den sköna soffan). Så så har timmarna gått och nu håller jag på att grejsa lite innan jag ska över till la familia där vi ska ha sturströmmingsfest med mormor och mormorsbror samt jag, niklas, mamma och Zeth. Det är ju så att man måste umgås med tjocka släkten då och då men jag kan inte låta bli att se fram emot helgen då det blir "girls night out" haha. Typ. Ni får väl höra sen vad som hände :P

Tyche ni om kreationerna nedanför då? Jag älskar klänningen! Kjolen är lite för stor men de är skönt de också. Vill bara shoppa mer secondhand nu eftersom jag har insett hur vänligt det är mot plånboken! Synd bara att det är jävligt mycket jobb med att snoka fram de där godbitarna. Finns ju så mycket skräp också.

Hoppas ni har det bra! Kjaaam ^^


Kommentarer
Postat av: Terese

Hej!

Jag har fullt upp, jobbar och tjänar pengar vilket är positivt. Tackar!! Vi köpte en säng i present till varandra så vi är faktiskt nöjda över att fira årsdagen. Nästa gång blir det en soffa :)

Jaså, du ska sten plugga (trist men roligt). har du bestämt dig för några kurser nu?? Jag ska väl plugga en kurs i alla fall, vad vet jag inte. Jag ska ner till Umeå framöver, när vet jag inte riktigt.När jag blir ledig eller när jag har lång ledigt en helg. Meddelar dig innan!! (vill se lägenheten) När ska du komma hit då?? På BBQ sista helgen i Aug?? ;) Kram

2008-08-07 @ 16:16:17
URL: http://teresemattsson.blogg.se/
Postat av: Terese

Hallu Bruden.Jag funderar på att åka till umeå någon helg framöver, är du ledig de närmaste helgerna?? Kram

2008-08-10 @ 23:48:13
Postat av: Terese

Hallu Bruden.Jag funderar på att åka till umeå någon helg framöver, är du ledig de närmaste helgerna?? Kram

2008-08-10 @ 23:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0