Kollar läget

Lördagsmorgon och jag tänkte skriva några rader innan jag tar en liten löprunda innan jobbet. Surar egentligen mest för att IKSU har så dåliga öppettider och hindrade mig ifrån att simma den här morgonen. Men det blir väl nån annan gång istället då! Gårdagen var det absolut bästa på länge. Jag fick besök av gulliga Sofia och vi gjorde dagen till en riktig mysdag med mycket fika och secondhand. Vi tog bilen till Myrorna och Kupan och avslutade dagen på Fröken Fjällströms café och Västerbottensmuseet. Ceasar hängde med hela dagen och jag införskaffade en blommig sommarklänning, en senapsgul kjol med hög midja och ett vitt skärp samt Den stora boken om bakat. (Bildbevis kommer sedan).

Nu ska jag dra på mig löpardojjorna :P Ha de!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Naaw saknar mysdagar med dig och sofia

2008-08-02 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0