Utbildning = framtid?

Hajhaj, idag är det sista dagen för anmälning till högskola och universitet och jag sitter för närvarande och försöker komma på nån utbildning jag är intresserad av och råkar ha glömt. Så mycket att välja på och jag skulle kunna tänka mig läsa så himla mycket! Dietist är ju första valet men börjar inte förän till våren så nu börjar tankarna fara till massa annat. Tur att jag har hela livet framför mig men ändå, jag vill börja plugga på en gång!

Idag fick jag btw min första lön från Frasses! Riktigt kul om det inte varit för att jag imorse fick elräkningen också... Så var det med den lönen.

Nu är jag så trött på datorn men ska väl sitta en liten stund till för att kika på lite resmål. Just nu lutar det åt Tunisien lr Kreta fast det spelar egentligen ingen roll. Jag vill ha soool!!!!

/ANNA

Bilder från fansmännens besök (jag gillar att at kort när folk äter :P)


               

Kommentarer
Postat av: louise

men jag har också sökt till dietist och det var till hösten. ;p

2008-04-15 @ 14:55:13
URL: http://louisereinhold.blogg.se
Postat av: louise

ja det var till göteborg. men jag har det som 3e handsval. ;p

2008-04-16 @ 17:20:51
URL: http://louisereinhold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0