Tråkigt väder hör'ni!

Tröttheten sprider sig och just nu känner jag mig halvt förlamad. Fått nån slags magsjuka också men om några timmar är det dags att jobba igen! Men ni kan vara lugna, jag ska inte jobba på Frasses och så vitt jag vet så smittas man inte via telefon. :P

Längtar varmare regioner nu när jag tittar ut genom fönstret och bara ser grå, snöig och trist vardag. Det verkar dock bli en resa utomlands i slutet av maj/början av juni och jag kan inte låta bli att tycka att jag förtjänar det. Just nu lutar det åt Tunisien men vem vet vart vi för kosan tillslut. Billigt och soligt är kriterierna!

Nu har iaf min mamma fått veta att det blir cellgiftbehandling mot cancern så just nu är det väl lite deppigt men jag tycker ändå det är bra att hon blir ordentligt frisk. Dock kommer nog sommaren vara lite jobbig för henne och även för oss runt omkring. Hoppas allt slutar väl.

Näe nu ska jag nog ta och laga lite mat för att testa om jag får behålla den lr inte :P Samtidigt ska jag nog plugga lite monteringsanvisningar för Frasses hamburgare, för jag tycker man ska vara seriös... höhö.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ohh! vem/vilka far du iväg med?? :)

2008-04-13 @ 13:54:54
URL: http://litengulkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0