Schpänningen är oliiidlig

Imorgon är det högskoleprov och jag gör nog bäst i att gå och lägga mig nu så att jag är pigg och fräsch för det längsta provet i mitt livs historia. Dock har jag ju blivit "uppmanad" att skriva vilka saker jag tycker om  som börjar på B. Vilket jag först vill säga är mycket svårt eftersom det enda jag kommer på är typ bajs och brännvin. Och gillar jag bajs? näe. Lr iofs, det är nog en hatkärlek. Men iaf:

Banan - en gul avlång frukt med en mycket söt smak. Gott som godis och gör en pigg!

Billy Elliot - en satans feel good movie som jag bara älskar och inte kan få nog utav.

Bra vänner - utan såna här kommer du inte långt i livet säger jag bara. :p

Nöjd nu Sofia?

och om det nu är meningen att jag ska be någon annan att beskriva vad denne person gillar som börjar på C så tycker jag att denne någon ska bli Lovisa. Påminn henne om du ser henne!

Trevlig helg! /ANNNNNNNAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är sweet och jag vet att jag är fett dryg, som ett kedjebrev som INTE får stanna. ;)
billy elliot är en god film, det var ett gott b.

2008-04-04 @ 21:27:02
URL: http://litengulkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0