Onsdag idag

Fint väder och jag har spring i benen! Får se vad jag använder den här nyvunna energin till men iaf så ska jag till Diplay idag och få lite inskolning i hur jobbet fungerar där. Schpännande! :) Kanske ska man städa? Lr varför inte göra läxor? :P Det måste vara den där pannkakstårtan som jag och Niklas gjorde igår.  Fan va snygg den blev! Sen såg vi I am Legend också, vilket var en väldigt sorglig film men den kom som aldrig någon vart så den får inte så höga poäng av mig.


Pettson och Findus när de gör pannkakstårta (det var av dem jag fick inspirationen):

image140

Kommentarer
Postat av: Erica

Hello!
Ja visst är de härligt att våren börja kommit nu! :)
Jag har skaffat en ny blogg nu, Chiqoulette2 :P Läs gärna den om du vill :) Lämna en kommentar också tycker jag! hihi Kram

2008-04-17 @ 12:13:58
URL: http://chiqoulette2.blogg.se
Postat av: Niklas

Fast deras tårta ser faktiskt godare ut :P

2008-04-17 @ 14:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0