On a plane

Jajjemensan, nu äre fixat! Idag köpte jag biljetter till balen åt hela bunten känns det som. Det känns asbra att klänningen också är fixad (den som ni kan se nedan), nu fattas bara snygga skor till och en fin liten kuvertväska. Vi fick även en litet häfte med vett och etikett regler som jag nog måste läsa igenom lite noggrannare. Sånt hyfs fick ju aldrig jag lära mig haha :P

Sitter och njuter av Oatly havreglass tillsammans med lite russin nu när allt känns så somrigt utomhus. Träningsschemat säger valfri aktivitet och det känns som om en liten löprunda skulle sitta fin fint. Alternativt ett yogapass om jag känner för det. Längtar dock IKSU-kort som jag nog ska skaffa i juni. Tänk vad kul med gym, simning och gruppträning allt-i-ett!

Jaja, slut för idag, tack för idag.

image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0