OK, may I ask u a question?

Seems u already have my boy, but u may ask another...

Varför går tiden så snabbt hela tiden?
Jag hinner fan inte med mig själv ens! Skola, skola, jobb, jobb, jobb. Skola, skola, jobb, pojkvän, hund, städa, träna jobb mm. mm....

Tur att mitt projektarbete handlar om stresshantering!

I onsdags var det som sagt mitt sista pass på Online iaf och det känns väldigt veird att jag imorgon inte kommer att jobba mitt näst intill obligatoriska söndagspass där. Saknar redan "lön varje fredag" samt hetsiga säljcoacher :P Men trots det så tror jag väldigt mycket på min nya arbetsplats Display och Frasses duger absolut det också.

I förrgår fick jag min klänning!  Passade precis och jag är jättenöjd :D Niklas och jag har även fått plats i en rosa Cadillac så nu åker man även flott då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0