Livin the high life

Galet hur svårt det kan vara att bara sätta sig ner och skriva ett sketet litet gästboksinlägg! Ibland hinner man verkligen inte med sig och visst är det så att bloggningen faktiskt inte är högsta prioritet. Men det är kul och jag hoppas att jag också ska hinna få till utseendet på sidan som för tillfället är tråkig med stort T.

Jobbar hårt för tillfället och det skulle vara lite kul om det också visade sig i plånboken eftersom jag är så shoppingsugen! Terese tipsade om värsta bästa amerikanska sidan som heter www.gojane.com och det fanns så mycket snyggt och billigt så jag får damp! Hittade en så assnygg balklänning att jag bara vill slänga ut den gamla och låtsas som om jag aldrig köpt den. Snygga billiga skor också! Någon som vill vara med och dela på frakten? ;) :)

Den här klänningen för ca 420 kr:

image127

VILL HAAAAAAAAAAAA!

image128


Kommentarer
Postat av: Erica

Snyyyyyyyggt! :D

2008-04-12 @ 09:47:49
URL: http://chiqoulette.blogg.se/cokko
Postat av: Terese

Jag är med och delar, om du har lust med 1200 kr i tull avgift :)

2008-04-12 @ 20:19:49
URL: http://teresemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0