Ju mer man får veta dess då mer vill man göra...

Gårdagen var kung! De måste vi göra fler gånger! :p

Ja de blev faktiskt en riktigt trevlig kväll med goaste drinkarna på ett lugnt och skönt Rött. Kvällen slutade rätt så tidigt dock med tanke på att vissa är ju workaholics och var tvungen att tjäna pengar morgonen efter (och då syftar jag på mig själv alltså).

Nu sitter jag, äntligen hemkommen, och förbereder mig för en kväll fylld av läxor samtidigt som jag tycker synd om mig själv för de tre stora brännsårsblåsorna på min hand som uppkom tidigare idag. Jäkla stekskrapa...

Någon som vill ha en kryssning till Helsingfors btw? Jag fick en gratis från Kicks för en tid sen men tyvärr måste man vara 21 år! Bara att anmäla intresse här.

Jaja, iaf så tycker jag att alla ska ha en riktigt trevlig lördagskväll, nog med det. :P

image150

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0