Fredag is friday

Tjohooo! Nu äre äntligen dags för helg och jag peppar fint väder, jobb och träning! Ikväll ser det ut att bli utedags på Rött med klassen, härligt med lite chill och öl :D Det fina vädret forsätter med sin uppföljare idag och jag njuter av fulla drag. Har även funderat på varför jag är så svensk och alltid måste skriva om vädret i min blogg, men så är det, kulturell påverkan är inte att bortse ifrån...

Men att jag å andra sidan ens har en blogg är ju inte så svenskt. Det formligen skriker ju titta på mig, titta på mig! Så åt fanders med jantelagen men försök ändå behålla det typisk svenska. Får man säga så? Utan att vara nationalist menar jag. Tur för er orkar jag inte hålla värsta diskussionen nu utan håller mig till just "quickfix".

Nu måste jag faktiskt ta och beställa kläder tror jag! Shoppingbegäret tar över! AAAaaaaAAAAaaaaAAAA!!!

 
image147



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0