Can u beee anymore gay??

Visst jag är lite schleten men nu är projektet fixat! Men den härliga känslan komer nog inte riktigt infinna sig förän efter projektredovisningen imorgon... Jag är btw ensam hemma den här veckan nu eftersom Nadia for hem till Piteå för långledigt över första majhelgen. Undra vad jag ska hitta på för skoj nu då? Jobba antagligen.

Ja för imorgon är faktiskt första riktiga arbetspasset på Display och det ska bli roligt att se hur det går. Ännu roligare om jag tjänar mycket pengar :D Apropå tjäna pengar så jobbar stackars jag faktiskt på valborgskvällen... Niklas och jag som hade planerat värsta mysiga firandet :( Ingen brasa för Anna i år. Om inte frityroljan fattar eld lr nått då :P

Jag kan ju trösta mig med att på fredag bär det iväg till IKEA, Sundsvall med Niklas och hans familj. Hoppas jag har pengar till att köpa mig något! :)

Nu är jag alldeles för trött för mitt eget bästa... Godnatt i förskott.
/ANNA
image158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0