Lucka 12 - Hallå i stugan

Adventskalender choklad är äckligt men oh så viktigt. Ville bara ha det sagt...


Dessutom så är skolan förvånadsvärt slapp, jobbet känns inte jobbigt och julen är snart här! I helgen ska jag se Guldkompassen, baka knäck och bara allmänt umgås med en viss person. :P Samma person som frivilligt ställer upp och ger mig en Zen Stone :D:D... Men jag skulle gillat han ändå. Så jag är inte köpt lr nått om ni trodde det. Hm jag börjar bli misstänksam, det borde hända nått jävulskap snart. Har ju inte ramlat och slagit mig på dagar och jag mår ju faktiskt bra nu :P

Återkommer om något tragikomiskt som vanligt skulle hända.... Just nu finns liksom inget bra stoff till en bra blogg...

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0