Förväntan inför tomten

Jag trodde aldrig att jag skulle skriva ett inlägg på självaste julafton men nu, minuterna alldeles innan Kalle Anka, fanns det inte så mycket annat att göra. Dagen har bestått av julgröt, långprommis med hundarna, godisätande och så såklart såg vi på film. Det blev Shrek den tredje som mamma köpt in speciellt för julafton och som alla andra Shrekfilmer höll jag på att somna... Lyckades ta lite på julklapparna när jag la upp dem under julgranen. Det verkar lovande! Och det är så många! :D

Nu ska jag ta mig samman och som sagt se Kalle Anka, för första gången på många år. Jag saknar alla nära och kära som inte är här med mig. På julafton ska det faktiskt vara mycket folk :) Så ni är alla välkomna!


Hoppas verkligen alla har en toppen julafton!

/Anna

image9

image10

Stockholm dec 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0