Elgiganten ägde mig

De blidde ingen router... I alla fall inte för tillfället, men det kommer väl fler chanser! Och en dag med Niklas på Strömpilen var ju faktiskt bara "time well wasted" :P Färgningskvällen hos Terese var jätte mysig. Vi åt av hennes hembakta bullar och julgodisar och såg idol finalen. Hon kan baka den där tjejen! Jag har inte följt Idol nånting i år men kan väl kommentera att hon som vann faktiskt hade den bästa rösten. Samt de största brösten.

Idag har jag visat upp min nya frilla på Gammlias julmarknad. Den var som alla Gammlias marknader någonsin varit minus den där lilla detaljen, som är så viktigt, och kallas snö. Nadia och jag köpte ingenting utan gick till min kära mor som bor i närheten och fikade istället. Tydligen så har jag namnsdag imorgon och det hade jag helt glömt bort så till min stora förvåning så fick jag presenter när jag kom dit :D Julgransprydnader! Perfekt till kvällens pyntande. Jag har varit verksam hela kvällen men än är inte allt klart. Vardagsrummet har dock fått en mer ombonad och mysig känsla tack vare duktiga Anna...

Tills sist måste jag berätta om min lilla "olycka" idag. Jag tänkte ta lördagsmorgonen till vara för att få bort lite överenergi och bestämde mig för att cykla och hämta min mobil som jag självklart tappat hos Terese på Carlshem kvällen innan. Detta slutade med ett stort, varmt och svullet knä som skiftar i rött och blått. Det var nämligen tämligen halt ute idag och när skulle inte bästa tillfället vara för att halka om inte under full fart ner för sjukhusbacken. Min fot gled på trampgrejjen, rätt ner i backen och cykeln välte över mig. Jag fastnade under cykeln, gled med några meter, och fick styret rätt i halsen. I och för sig ska jag sluta klaga. När jag tänker efter kunde det gått mycket värre. Men för tillfället har jag i alla fall bestämt mig för att inte cykla något mer i vinter. Får se hur länge det håller...

/Anna


image1


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ditt knä ska bli spännande att titta på, gudars. Lila vore ju coolt. ett lila knä liksom. Stort och pulserande.

Grattis på namnsdagen sötunge.

2007-12-09 @ 10:10:16
URL: http://litengulkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0