Dagen efter

Det blev som vanligt en riktigt lugn och stillsam julafton med mycket godis, mat och ljus. Såg faktiskt inte så mycket på TV som vi brukar utan jag satt mest och läste Halo bok och mamma och Zeth satt och spelade spel. Som sig ju bör fick jag agera jultomte och dela ut julklappar samt berätta de fantastiska rim jag kommit på själv... Jag är riktigt fäst i rollen som tomte, skulle faktiskt kunna tänka mig det som sysselsättning på heltid. Tänk bara, ge från andra till andra, bara ge hela tiden och alla gillar mig förutom några mesiga barn som är rädd för mig. Så jävla roligt det skulle vara! Synd bara att det är ett så mansdominerande yrke...

Iaf så fick även tomten en hel del julklappar! Till skillnad från förra året då jag fick typ fyra saker så fick jag i år allt det här (jag känner mig bortskämd :P) :

Träningskalander
Harry Potter och Fenixorden
4 glas från Indiska
4 handdukar
Ldb presentset
Sockar
Anteckningsblock med drakar
Påslakanset
Duk
Doftljus
Ännu mer sockar
100 kronor
Lagerhouse påse

Just nu sitter jag med läxor... Helt sjukt att lovet blev så kort men det kommer kännas skönt att få alla rester gjort. Sedan ska jag väl satsa på att läsa ut Haloboken så jag kan börja med sista Harry Potter. Schpännande...
Riktigt schpännande.

God fortsättning!
/Anna

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0