"Balans - Självhjälp vid stresshantering"

Så lyder titeln på mitt projektarbete. Det ska bli en självhjälpsbok för alla där ute som känner att de lider av stress och dess symtom och nu själva vill ta kontrollen över deras liv.  En hel del behöver skrivas, även om det mest ska bli en inspirationsbok i form av bilder och uppmuntrande ord. Med tanke på att jag haft en hel del annat att göra den här höstterminen så kommer jag få arbeta hårt nu till våren. Typiskt...

Ikväll ska jag btw på bodypump på USM. Det verkar läskigt ansträngande men jag hoppas jag ska kunna stå på benen imorgon :P För imorn firas det nya året in med nördNiklas på Taj Mahal. Med indisk mat alltså! Sedan lär vi väl supa ner oss. Men vart låter jag vara osagt. Det jag verkligen ser fram emot är fyrverkerierna inne i stan. Stämningfullt och roligt att jag får vara där med den jag allra helst vill vara där med... ^^

Som sagt: Gott nytt år!!!

(Glöm inte nyårslöftet)

/Anna


image20


Kommentarer
Postat av: Erica

De får du ju inte, jag vet ju att allra helst vill vara med mig ju! :P

2007-12-31 @ 13:08:57
URL: http://chiqoulette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0