Anna Ottosson

Idag hade vi celebert besök av Anna Ottosson, en dietist som synts mycket media, bland annat genom sina böcker och sin blogg.
Och det var just det hon föreläste om - hur vi dietister ska handskas med media. 
Det var superinspirerande och efter föreläsningen fick vi i klassen ha en liten låtsasdebatt där det var viktigt att vara tydlig med sina budskap oavsett ämne.
Utmanande men kul!
Otroligt nyttigt att få de verktygen också, det har fått mig att tänka om lite när det gäller den här bloggen...

Imorgon ligger iaf styrketräning på schemat.
Saknar löpningen men tror jag ska låta den värsta blåsten läggga sig först.
Sedan ska jag försöka genomföra en liten kostintervju.
Ev. leka lite Anna Skipper, får se hur kvällen artar sig :)


Kommentarer
Postat av: carro

Åh, Dietist! Vad underbart att plugga det- om du vill ha tips på träningsbloggar som jag gillar, kolla i min högerspalt. Där finns en liten länklista:D Kul du hittade in på min blogg:D



Hur länge har du pluggat?!

2010-03-04 @ 06:46:56
URL: http://www.fitnesssessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0