Träningsvärk och solsken

Nu när vi har gjort vårfint hemma, städat och skrubbat och fyllt på med fina blommor så blir man alldeles upprymd av allt solsken. Därför har jag tränat riktigt hård styrka/kondition tre dagar i sträck och fått en fantastisk träningsvärk!

Igår var vilodag och idag blir det lite avslappnande yoga.

Ska försöka undvika att titta på OS för då blir jag alldeles för sugen på att åka skidor och med tanke på hur vilket kylslag vi har drabbats av så håller jag utevistelsen till hundpromenader.


I helgen blir det dock skidsemester i Övik och ev en liten tur på Paradisbadet för att få bada och sola.


Kommentarer
Postat av: Elisakatt

Jo, helt stört hur kallt det är :) själv har jag nyss hyrt film (Transformers) och köpt DVD:n med UP. Du vet med mannen som flyttar sitt hus med hjälp av gazilljontals helliumballonger.



/Elisabeth

2010-02-18 @ 13:31:14
URL: http://elisakatt88.bloggsida.se
Postat av: Terese

Som det ser ut nu så flyttar vi nog till Umeå i början av augusti för att kunna plugga så då får du en ny tränings polare. Ifall du kan så kommer jag nog till umeå den 22-24 mars för att gå en utbildning inom det fackliga, kan vi kanske träffas??

2010-02-18 @ 14:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0